Suprasti kliento poreikius, požiūrio kampą, prioritetus nėra lengva ar paprasta. Per kelias minutes neįmanoma rimtai įvertinti ir „prisikasti“ prie esminių klausimų, su kuriais į saloną ateina žmonės. Nors „Medžio stiliaus“ konsultantai yra sukaupę patirties, žinių, susipažinę su gerosiomis praktikomis, mokytis ir tobulėti yra būtina.
Visą mokymosi dieną drauge komandoje praleistas laikas su mokytojais priminė, o praktinės užduotys leido įvertinti, kokius esminius žingsnius nueina išmintingas konsultantas, kad pirkėjas išeitų patenkintas, suprastas, išklausytas ir paskatintas veikti.
Aktyviai klausome ir kuriame santykį
Dažnai problemos kyla ne todėl, kad klientas nekalba, o todėl, kad ne visada mokame aktyviai klausyti. Tai nėra lengva, nes mūsų žinios, patirtis skuba patarti, rekomenduoti, pasiūlyti, ką dažniausiai renkasi kiti klientai. Kiekvienam konsultantui svarbu užmegzti šiltą ir žmogišką santykį su klientu. Tai padeda auginti abipusį pasitikėjimą: klientai atvirai ir nuoširdžiai galės dalintis savo rūpesčiais ir tikslais, o konsultantas – geriau suprasti, kokio rezultato siekia žmonės, pasiūlyti geriausią sprendimą, optimalią paslaugą. Taip kuriama „win-win“ situacija, ilgalaikis ryšys ir geras santykis.
Koks kliento tikslas?
Kiekviena įmonė kuriama ir auginama, siekiant ilgalaikių tikslų, kuriuos žino ir savo veiklą atitinkamai organizuoja darbuotojų komanda. Klientai taip pat kreipiasi su klausimais apie konkretų gaminį, tačiau ar visada konsultantas geba suprasti ilgalaikį kliento tikslą? Kodėl jis nori pvz. ąžuolinių grindų? Kokias vertybes klientas puoselėja? Koks jo/jos gyvenimo stilius? Jei klientas yra verslo įmonė, taip pat būtina pažvelgti toliau, nei konkretus užklausimas. Supratus ir įvertinus konsultantas visada pateiks geriausią pasiūlymą konkrečiam žmogui ar įmonei.
„Medžio stiliaus“ konsultantai tobulėjimo, profesinio augimo kelionę tęsia ir kviečia klientus apsilankyti salonuose, išbandyti, kaip auga gebėjimai, kompetencijos. Neabejojame, kad pokyčius pajaus kiekvienas klientas.